Najczęściej zadawane pytania

  • Kto może skorzystać z wynajmu średnioterminowego w Hertz ? 
    Z oferty może skorzystać zarówno osoba prywatna, jednoosobowa działalność gospodarcza, jak również spółka handlowa.
  • Gdzie mogę znaleźć ogólne warunki wynajmu ? 
    Szczegółowe warunki wynajmu samochodu w Hertz Polska znajdziesz TUTAJ
  • Co oznacza, że wynajmuję grupę, a nie konkretny samochód ? 
    W sieci Hertz posiadamy ponad 20 grup samochodów. Każda z grup posiada swoje cechy szczególne. Rezerwując grupę masz pewność, że dostaniesz samochód taki bądź podobny spełniający te same wymagania dotyczące wielkości, mocy silnika, rodzaju skrzyni biegów etc.
  • Czy mogę zarezerwować konkretny model ? 
    Tak, prosimy o wypełnienie formularza z konkretną ofertą lub pozostawienie swoich danych do kontaktu.
  • Czy samochody są ubezpieczone ? 
    Tak, wszystkie samochody w sieci Hertz są ubezpieczone OC/AC.
  • Jakie opcje ubezpieczeniowe obowiązują podczas wynajmu ? 
    Podstawowe opcje ubezpieczeniowe:
    - Collision Damage Waiver (CDW) - opcja ograniczająca odpowiedzialność na wypadek kolizji,
    - Theft Protection (TP) - opcja ograniczająca odpowiedzialność na wypadek kradzieży i aktów wandalizmu
    Rozszerzoną opcję ubezpieczeniową:
    - Super Cover (SC) - opcja znosząca odpowiedzialność na wypadek kolizji i kradzieży
    UWAGA: Powyższe opcje nie obejmują:
    - zatankowania niewłaściwego paliwa
    - uszkodzenia akcesoriów (nawigacja, fotelik dla dziecka należących do wypożyczalni)
    - zniszczenia/zgubienia kluczyków, dokumentów
    - niezastosowanie się do warunków najmu
  • Do jakiej kwoty odpowiadam w przypadku uszkodzenia bądź kradzieży samochodu?
    Wszystkie nasze wynajmy posiadają podstawowe opcje ubezpieczeniowe, Collision Damage Waiver (CDW) oraz Theft Protection (TP). Oznacza to, że jeśli uszkodzenie bądź kradzież auta nastąpi z winy klienta ale nie zostanie przy tym złamany regulamin, klient odpowiada tylko do określonej kwoty. Kwota ta jest zależna od grupy samochodu. Jeśli uszkodzenie bądź kradzież nastąpią z winy osób trzecich, klient nie zostanie obciążony, pod warunkiem uzyskania raportu z Policji, stwierdzającego winę drugiej strony.
    W zależności od wielkości grupy udział własny wynosi 2200 zł netto, 3500 zł netto lub 6500 zł netto (w przypadku podpisania umowy wysokość udziału własnego ustalana indywidulanie).
    Wykupując opcję Super Cover (SC) udział własny nie obowiązuje i znosisz odpowiedzialność na wypadek kolizji bądź kradzieży.
  • Co jeśli będę miał stłuczkę bądź inny incydent ? 
    Jeśli będziesz uczestniczył w stłuczce, wypadku bądź nastąpi jakiekolwiek uszkodzenie samochodu, bezzwłocznie skontaktuj się z numerem Assistance podanym na umowie lub z punktem wynajmu. W przypadku braku możliwości kontaktu należy powiadomić o zdarzeniu Policję i poprosić o sporządzenie raportu oraz najszybciej jak to możliwe skontaktować się z Hertz.
  • Czy samochodami Hertz mogę wyjeżdżać za granicę ? 
    Dozwolony wyjazd za granicę, w obrębie Unii Europejskiej oraz do Norwegii i Szwajcarii wyłącznie po konsultacji i po poinformowaniu Hertz.
  • Jaki jest wymagany wiek, aby wynająć samochód ? 
    Aby wynająć samochód w sieci Hertz należy mieć minimum 25 lat oraz prawo jazdy ważne od przynajmniej 1 roku. Istnieje możliwość wykupienia dodatkowej opcji umożliwiającej wynajem oraz prowadzenie samochodu osobom od 21 roku.
  • Jakie dokumenty otrzymam w punkcie do podpisania ? 
    Przed wynajmem kierowca otrzyma umowę najmu wraz z warunkami oraz raport uszkodzeń. Na raporcie będą zaznaczone ewentualne uszkodzenia samochodu, które mogły powstać w wyniku wcześniejszego użytkowania samochodu.
  • Jak sprawdzić samochód przed wynajmem ? 
    Poświęć na to tyle czasu ile potrzebujesz. Oceń stan wizualny samochodu zarówno zewnętrzny jak i wewnętrzny. W razie jakichkolwiek wątpliwości poproś naszego pracownika, by zaznaczył niezgłoszone uszkodzenia na raporcie uszkodzeń.
  • Na co zwrócić uwagę przy zwrocie samochodu?
    Zwracając auto pamiętaj aby zaparkować je w wyznaczonym do tego miejscu. Miejsca te oznaczone są logiem Hertz. Gdyby pojawiły się jakieś wątpliwości, skontaktuj się z punktem Hertz, w którym oddajesz auto. Pamiętaj aby zabrać wszystkie swoje rzeczy. Gdy pojawia się jakieś nowe uszkodzenia, powiadom o tym pracownika. Pamiętaj aby zamknąć auto. Zwróć kluczyki w punkcie, bądź wrzuć je do keyboxa (wrzutka na kluczyki i bilet parkingowy), kiedy nasz oddział jest zamknięty.
  • Czy muszę oddać samochód zatankowany ? 
    W Hertz otrzymujesz zawsze zatankowany samochód. Powinien on być również zwrócony z pełnym bakiem. W przypadku, gdy oddasz samochód nie zatankowany do pełna zostanie naliczona dodatkowa opłata.
  • Na jakich oponach zostanie wydany samochód ? 
    Samochody w sieci Hertz są wyposażone w opony wielosezonowe. Opony zimowe za dodatkową opłatą.
  • Czy podczas trwania wynajmu powinienem wykonywać okresowe przeglądy, zalecane w książce serwisowej przez producenta pojazdu?
    Tak, dbanie o terminowe wykonanie przeglądów należy do obowiązków użytkownika pojazdu.
  • Z kim mam się skontaktować w razie problemów z oponami, problemów technicznych lub przeglądu ? 
    Wszystkie niezbędne informacje są pod linkiem: https://hertzpoland.pl/panel-klienta
  • Czy mogę oddać samochód wcześniej niż zaplanowałem ? 
    Tak, po wcześniejszym kontakcie z Działem Handlowym.
  • Jakie metody płatności są akceptowane przy wynajmie samochodu?
    Dla osób prywatnych, aby wynająć samochód w sieci Hertz należy posiadać wypukłą kartę kredytową (embosowaną) lub kartę debetową ze zdjętą blokadę MOTO (transakcje manualne umożliwiające preautoryzację środków na czas wynajmu) wystawioną na kierowcę. Płatność gotówką nie jest akceptowana. Dla firm, po podpisaniu umowy możliwość płatności przelewem.
  • Jak mogę podpisać umowę ? 
    Ramową Umowę Współpracy podpisujemy po dokonaniu weryfikacji danej firmy. Jednym z wymaganych dokumentów jest sprawozdanie finansowe.